Kompetencer

Er du nysgerrig på, hvor jeg anvender de 3 KAJ-principper? Så læs med her.
Lige meget hvor, i kompetence-paletten, vi ender, så kommer KAJ-principperne nemlig til at spille en vigtig rolle!

Grafisk Designer

Med et skarpt grafisk øje fører jeg tryllestaven hen over ethvert udtryk. Jeg sætter en ære i, at få det simple til at skille sig ud. For bliver grafikken alt for kompliceret, mister den sit fokus. Jeg matcher grafik til allerede eksisterende udtryk og manual, eller opfinder nyt udtryk alt efter opgaven. Det gælder både tryksager, onlinebannere, weblayout, præsentationsmaterialer og f.eks. logodesign.

Tekstforfatter og SEO-ekspert

Sammensætningen skal flyde, så læseren kan nyde. En tekst der fænger, let at læse, indbyder øjeblikkeligt til mere. Jeg møder dig og din virksomhed, lige præcis der, hvor I er – med mål for øje og med den rette tone of voice. Er teksten til onlinebrug, er SEO naturligvis i højsædet. Med det i mente, at SEO også har mange andre facetter end selve teksten.

SoMe Specialist

Social Media Addict – det beskriver nok mit forhold til de sociale medier meget godt. Jeg elsker den umiddelbare feedback fra modtagerne, den hurtige indsigt og de mange annonceringsmuligheder. For ikke at nævne split testing, målretning og en bred kontaktflade for relativt små midler. Kort og godt, byder sociale medier på et hav af muligheder for at sammensætte en go’ og relevant markedsføringsplan.

WordPress Fanatiker

WordPress er min absolut foretrukne platform til websites og blogs. Det er et intuitivt system, der kan betjenes af de fleste. Og antallet af designs, plugins og redigeringsmuligheder er enorme.

Google-Specialist

Jeg hjælper dig med Google Ads, Google Analytics og Google My Business. Særligt de 2 sidstnævnte er et musthave for enhver virksomhed. Ads afhænger naturligvis af din marketingplan, men de 2 øvrige må du ikke glippe.

Videonørd

Jeg nørder simple, men effektive, videoer til web og social media. Her er ordet “effektivt” vigtigt at bemærke. Videoer er nemlig effektive på en helt anden måde end billedannoncer. De er gode hver til sit – og endnu bedre i en kombination.

Min historie

Der var engang en lille pige, der blev døbt Kia, ja ligesom bilen. Og med KAJ initialer. Hun voksede op i en lille by “på landet” der hed Valsgård. Tog videre til “storbyen” Hobro og senere Randers, som skulle blive starten på en spændende marketingkarriere. Hun fandt nemlig hurtigt ud af, at det der med at sidde i en økonomiafdeling ikke var så spændende. Så hun skyndte sig at finde på noget mere kreativt.

Det skulle vise sig at være marketing, grafisk design og tekstskriverier. Det tog 3,5 år, en hulens masse kurser og selvstudier, og så var KAJ klar til at hoppe på hovedet ud i erhvervslivet. Her startede hun som marketingassistent, senere marketingansvarlig og marketingkoordinator.  Men drømmen om at blive selvstændig var med hende hele vejen, og det skulle efter mange spændende eventyr blive en realitet i kadesign.

Let's do this!

på ægte KAJ-manér! Er du klar?